TILAUKSET & TOIMITUKSET

Ilmainen Toimitus & Pidennetty palautusaika

Tilaa nyt joulun lahjat

Kun tilaat 13.12. mennessä, saat ilmaisen toimituksen sekä pidennetyn palautusajan ostoksellesi. Jos tuote ei ollut sopiva, voit palauttaa sen viimeistään 6.1.2021.

Toimitusmaksut & -ajat

Löydät toimitushinnastomme alta. Toimituskulut maata kohden varmistetaan vielä kassalla. Lähetämme kaikki tilaukset toimitettavaksi kolmen arkipäivän aikana tilauksesta, ja toimitusajat ovat arkipäivissä.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille yli 250€ tilauksille.
SUOMI

Suomi / Posti (2–4 pv): 8€
– Ilmaiset toimitukset Suomessa toimittaa Posti
Suomi / DHL Express (1–2 pv): 20€
Click & Collect (2–3 pv): ilmainen
– Click & Collect -toimituksessa voit ostaa tuotteen verkkokaupastamme ja noutaa sen ilmaiseksi Helsingin myymälästämme. Ilmoitamme sinulle tekstiviestitse, kun tuote on valmiina noudettavaksi, ja säilytämme tilaustasi liikkeessämme kolme päivää tästä noutoilmoituksesta.

EUROOPAN UNIONI

EU-maat / DHL Express (2–5 pv): 15€

EU-ALUEEN ULKOPUOLELLE*

Venäjä / Wcargo (2–5 pv): 25€
Muu Eurooppa sekä USA ja Kanada / DHL Express (2–5 pv): 25€
Muut maat / DHL Express (3–7 pv): 30€

*Huomaa! Laskutamme kassalla vain tuotteen ja toimituksen hinnan. Jos teet tilauksen EU:n ulkopuoliseen maahan, olet vastuussa mahdollisista tuontitulleista, veroista ja muista maksuista.

DHL EXPRESS ODD-PALVELU

Lue lisää DHL On Demand Delivery -palvelusta

DHL Express On Demand Delivery (ODD) -palvelu tarjoaa mahdollisuuden valita toimitusvaihtoehdon, joka sopii parhaiten tarpeisiisi.

  • DHL Express lähettää sinulle erillisen vahvistuksen, kun tilauksesi on matkalla.
  • Saat DHL ODD -palvelusta sähköpostiviestin ja/tai tekstiviestin lähetyksesi etenemisestä ja arvioidusta toimitusajankohdasta. Jos tämä aika ei sovi sinulle, voit muuttaa toimitusaikaa ja -paikkaa sinulle paremmin sopiviksi DHL ODD -palvelussa.

PALAUTUKSET

Tarjoamme verkkokaupassamme 20 päivän palautusajan tilauspäivästä lähtien. Palautukset ovat ilmaisia. Palautusehtona on, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja hintalappujen paikoillaan.

Huomaa: kun tilaat 13.12. mennessä, saat pidennetyn palautusajan ostoksellesi. Jos tuote ei ollut sopiva, voit palauttaa sen viimeistään 6.1.2021.

EU-maasta

Suomessa ja Euroopan Unionin alueella tehdyt palautukset ovat ilmaisia. Huomaa, että jos olet tehnyt tilauksen Euroopan Unionin alueella, palautuksesi tulee myös olla tehty Euroopan Unionin alueella.

Muista maista

Palauttaminen EU:n ulkopuolisista maista on ilmaista. Hyvitämme palautetun tuotteen/tuotteiden hinnan, mutta jos olet tekemässä palautusta EU:n ulkopuolisesta maasta huomaa, että Andiata Oy ei hyvitä mahdollisia tuontitulleja, veroja tai muita DHL:lle suoritettuja maksuja.

Yleisiä palautusohjeita
  • Saat tilauksen mukana palautuslomakkeen ja toivomme, että kerrot lomakkeessa syyn, miksi olet palauttamassa tuotteen.
  • Suosittelemme, että pakkaat tuotteen samaan pakettiin tai lähetyspussiin, jossa se toimitettiin.
  • Pidäthän kuitin tallessa siihen asti, kunnes palautus on vahvistettu. Lähetämme sinulle sähköpostitse tiedon, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi.
  • Mikäli palautat lahjakortilla ostetun tuotteen, hyvitämme maksun takaisin lahjakortille. Näin voit käyttää palautuneen arvon seuraavan tilauksen yhteydessä.
  • Maksaessasi laskulla laskusi mitätöidään sen tuotteen tai niiden tuotteiden osalta, jotka olet palauttanut. Emme lähetä uutta laskua, vaan voit maksaa laskun normaalin tapaan vähentämällä palautettujen tuotteiden hinnan loppusummasta. Jos maksat jäljelle jäävän summan, ennen kuin olemme vahvistaneet palautuksen saapumisen meille, lähettää Klarna sinulle aiheettoman osamaksusopimuksen. Mikäli olet jo ehtinyt maksaa koko laskun ennen palautusta, Klarnalta ollaan sinuun yhteydessä 30 päivän kuluessa maksunpalautusta koskien.

Näin palautat tuotteen

Suomen Postin toimitus:
  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake. Jos olet kadottanut palautuslomakkeen, voit tilata uuden asiakaspalvelustamme.
  2. Pakkaa käyttämättömät tuotteet takaisin lähetyspussiin tai -laatikkoon palautuslomakkeen kanssa.
  3. Kiinnitä tilauksen mukana saamasi ilmainen palautuksen pakettikortti lähetyksen päälle.
  4. Toimita palautuslähetys Postin toimipisteeseen.
Click & Collect -tilauksen palautus:

Click & Collect -tilaukset tulee palauttaa Helsingin myymälään.

DHL Express -toimitus EU:n alueelta:
  1. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake. Jos olet kadottanut palautuslomakkeen, voit tilata uuden asiakaspalvelustamme.
  2. Pakkaa käyttämättömät tuotteet takaisin lähetyspussiin tai -laatikkoon palautuslomakkeen kanssa.
  3. Kiinnitä tilauksen mukana saamasi ilmainen palautuksen pakettikortti lähetyksen päälle.
  4. Löydä lähin DHL:n palvelupiste, johon voit jättää palautuksesi: https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/ tai tilaa nouto palautuksellesi osoitteessa: https://mydhl.express.dhl
DHL Express -toimitus EU:n ulkopuolelta:
  1. Tilaa ilmainen pakettikortti ja kauppalasku palautuksellesi osoitteesta: customerservice@andiata.fi
    – Kirjoita viestin otsikkokenttään ”Palautus” sekä tilausnumerosi. Ilmoita asiakaspalveluun, mitkä tuotteet haluat palauttaa.
  2. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake. Jos olet kadottanut palautuslomakkeen, voit tilata uuden asiakaspalvelustamme.
  3. Pakkaa käyttämättömät tuotteet takaisin lähetyspussiin tai -laatikkoon palautuslomakkeen ja kauppalaskun kanssa.
  4. Printtaa ja kiinnitä saamasi ilmainen pakettikortti lähetyksen päälle.
  5. Löydä lähin DHL:n palvelupiste, johon voit jättää palautuksesi: https://locator.dhl.com/ServicePointLocator/ tai tilaa nouto palautuksellesi osoitteessa: https://mydhl.express.dhl
Tuotevaihdot

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme. Jos et löydä etsimääsi kokoa tai tuotetta, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

MAKSUN PALAUTUS

Maksun palautukset käsitellään kolmen päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen varastollamme. Huomioithan, että palauttaessasi tuotteen hyvitämme sinulle vain tuotteen arvon, emme mahdollisia tilauksen alkuperäisiä toimituskustannuksia. Kaikkien verkkokauppamme maksujen ja maksunpalautusten välittäjänä toimii Klarna. 

Huomaa: Voi kestää 2-30 arkipäivää, ennen kuin hyvitys ilmestyy tilitietoihisi. Tämä riippuu käyttämästäsi maksutavasta, emmekä voi vaikuttaa asiaan. Jos valitsit maksutavaksi maksukortin, hyvitys palautetaan samalle kortille kuin tilausta tehdessä. Jos tämä ei jostain syystä onnistu (esim. kortti on hylätty, suljettu tai mennyt vanhaksi), ja et ole vastaanottanut maksun palautusta odotetussa ajassa, otathan yhteyttä Klarnaan klarna.fi.