Usein kysyttyä

Tuotteet

Mikä koko on minulle sopivin?

Jos olet epävarma sinulle oikeasta koosta, voit hyödyntää tuotesivuilta löytyvää “Mikä on kokoni?” -palvelua saadaksesi suosituksen sinulle todennäköisesti sopivimmasta kokovaihtoehdosta. Tuotesivujen Lisätietoja-osiosta vuorostaan näet tarkempia tuotekohtaisia mittatietoja. Voit myös tutustua yleiseen koko-oppaaseemme.

Mistä löydän tarkempia hoito-ohjeita erityyppisille tuotteille?

Löydät kokoamastamme vaatteiden hoito-oppaasta tietoa, miten huoltaa vaatteitasi kashmirista silkkiin, ja bleisereistä untuvatakkehin.

Maksaminen & Etukoodit

Minulla on myymälästä ostettu lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkkokaupassa?

Verkkokaupassa voi maksaa vain verkkokaupasta ostetuilla lahjakorteilla. Myymälän lahjakortit käyvät vain Andiatan Helsingin myymälässä.

Miten käytän etukoodeja?

Saat etukoodin oikeuttavan alennuksen aktivoimalla etukoodin ostoskorisivulla kassavaiheessa. Syötä koodi Etukoodi-kenttään ja klikkaa “käytä etukoodi” -painiketta. Huomioithan, että etukoodin käyttö saattaa olla rajattu vain tietyille tuotteille ja rajallisen ajan. Koodia ei myöskään voi käyttää jo aikaisemmin tehtyihin ostoksiin tai yhdistää muihin etuihin.

Hyödynsin kertakäyttöisen etukoodin tilaukseen, jonka palautin. Voinko käyttää samaa koodia uudestaan?

Kertakäyttöistä etukoodia ei voi hyödyntää uudestaan, jos se on käytetty jo jonkin tilauksen yhteydessä riippumatta siitä, onko tilaus palautettu.

Tilaus & Toimitus

Olisin tilaamassa ennakkotilaustuotteen. Miksi en voi tilata ennakkoon samalla kertaa useampaa kokoa, tai yhdistää samaan tilaukseen muita tuotteita?

Ennakkoon tilattavilla tuotteilla näkyy arvioitu saatavissapäivä, ja “lisää ostoskoriin” -valinnan sijaan niillä on “tilaa ennakkoon” -valinta.

Ennakkotilaustuotteiden luonteen takia kaikki ennakkotilaustuotteet täytyy tilata erikseen. Tämän takia et voi esimerkiksi tilata kahta eri kokoa samassa tilauksessa, tai yhdistää samaan tilaukseen ennakkotilaustuotetta ja heti saatavilla olevaa tuotetta.

Voinko saada lahjapaketoinnin tilaukselleni?

Kyllä, voit saada ilmaisen lahjapaketoinnin tilauksellesi. Lisää vain viesti tilauksesi yhteyteen, ja paketoimme lahjasi tyylikkääseen Andiata-lahjapakettiin.

Voinko tehdä muutoksia juuri tekemääni tilaukseen?

Jos olet viimeistellyt ja maksanut tilauksesi, on se siirtynyt meillä tilausten käsittelyyn. Mikäli haluaisit tässä vaiheessa peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä verkkokaupan tilauksia käsittelevään asiakaspalveluumme
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
tai puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 10–14)

En pääse noutamaan tilaustani heti. Voitteko viivyttää sen lähetystä?

Voimme pyydettäessä viivyttää normaalihintaisten tuotteiden toimitusta kolmella arkipäivällä. Ale-tuotteiden toimitusta emme voi lykätä myöhemmäksi.

Voinko jättää paketin noutamatta?

Paketin noutamatta jättäminen ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Mikäli tilaus jätetään noutamatta ja kuljetusyhtiö palauttaa sen takaisin varastollemme, perimme tästä 10€ palautuskulut. Palautuskulut koskevat myös Click & Collect -tilauksia.

Täytyykö minun maksaa tuontitullia tai muita lisämaksuja?

Jos teet tilauksen EU:n ulkopuoliseen maahan, olet vastuussa mahdollisista tuontitulleista, veroista ja muista maksuista. Laskutamme kassalla vain tuotteen ja toimituksen hinnan. EU:n ulkopuolelle tilattaessa tuotehintoihin ei sisälly arvonlisäveroa (24%).

Vaihdot & Palautukset

Saamani tuote on viallinen. Miten toimin?

Jos olet vastaanottanut viallisen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko

Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella,
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 10–14).

Kerrothan viestissä tilausnumerosi, tuotteen sekä millä tavoin tuote on virheellinen. Voit myös liittää sähköpostiin kuvan viallisesta tuotteesta.

Olen saanut väärän tuotteen. Mitä teen?

Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, olemme pahoillamme. Olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua saamaan oikean tuotteen, joko

Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella,
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 10–14).

Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen kokoon tai väriin?

Verkkokaupassamme ei ole vaihto-oikeutta. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus. Voit palauttaa tuotteen 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta.

Voinko vaihtaa Click & Collect -tilauksen toiseen kokoon myymälässä?

Suora tuotteen vaihto ei valitettavasti onnistu. Voit palauttaa alkuperäisen Click & Collect -tilauksen myymälään, ja tehdä uuden ostoksen myymälässä.

Olen kadottanut palautuslomakkeen ja/tai palautuksen pakettikortin. Mitä teen?

Voit tilata uuden palautuslomakkeen ja/tai palautuksen pakettikortin Asiakaspalvelustamme.

Voinko palauttaa Posti- tai DHL Express -toimituksen myymälään?

Postin tai DHL Expressin toimittamat verkkokaupan tilaukset tulee palauttaa saman kuljetusyhtiön kautta. Myymälään voi palauttaa vain Click & Collect -tilauksia.

Voinko pakata useamman eri tilauksen tuotteet samaan palautuspakkaukseen?

Kyllä voit. Pakkaamalla kaikki palautukset samaan toimitukseen voit auttaa meitä vähentämään kuljetuksen aiheuttamia päästöjä. Huomioithan tosin, että Click & Collect -tilaukset tulisi palauttaa aina myymälään.

Etkö löydä etsimääsi tietoa? Ota yhteyttä Asiakaspalveluumme, ja pyrimme avustamaan sinua mahdollisimman pikaisesti.

SÄHKÖPOSTI
PUHELIN
+358 (0)505535338 (Ma–Pe, 10–14)