Usein kysyttyä

Tuotteet

Jos olet epävarma sinulle oikeasta koosta, voit hyödyntää tuotesivuilta löytyvää “Mikä on kokoni?” -palvelua saadaksesi suosituksen sinulle todennäköisesti sopivimmasta kokovaihtoehdosta. Tuotesivujen Lisätietoja-osiosta vuorostaan näet tarkempia tuotekohtaisia mittatietoja. Voit myös tutustua yleiseen koko-oppaaseemme.

Löydät kokoamastamme vaatteiden hoito-oppaasta tietoa, miten huoltaa vaatteitasi kashmirista silkkiin, ja bleisereistä untuvatakkehin.

Maksaminen & Etukoodit

Verkkokaupassa voi maksaa vain verkkokaupasta ostetuilla lahjakorteilla. Myymälän lahjakortit käyvät vain Andiatan Helsingin myymälässä.

Saat etukoodin oikeuttavan alennuksen aktivoimalla etukoodin ostoskorisivulla kassavaiheessa. Syötä koodi Etukoodi-kenttään ja klikkaa “käytä etukoodi” -painiketta. Huomioithan, että etukoodin käyttö saattaa olla rajattu vain tietyille tuotteille ja rajallisen ajan. Koodia ei myöskään voi käyttää jo aikaisemmin tehtyihin ostoksiin tai yhdistää muihin etuihin.

Kertakäyttöistä etukoodia ei voi hyödyntää uudestaan, jos se on käytetty jo jonkin tilauksen yhteydessä riippumatta siitä, onko tilaus palautettu.

Tilaus & Toimitus

Ennakkoon tilattavilla tuotteilla näkyy arvioitu saatavissapäivä, ja “lisää ostoskoriin” -valinnan sijaan niillä on “tilaa ennakkoon” -valinta.

Ennakkotilaustuotteiden luonteen takia kaikki ennakkotilaustuotteet täytyy tilata erikseen. Tämän takia et voi esimerkiksi tilata kahta eri kokoa samassa tilauksessa, tai yhdistää samaan tilaukseen ennakkotilaustuotetta ja heti saatavilla olevaa tuotetta.

Kyllä, voit saada ilmaisen lahjapaketoinnin tilauksellesi. Lisää vain viesti tilauksesi yhteyteen, ja paketoimme lahjasi tyylikkääseen Andiata-lahjapakettiin.

Jos olet viimeistellyt ja maksanut tilauksesi, on se siirtynyt meillä tilausten käsittelyyn. Mikäli haluaisit tässä vaiheessa peruuttaa tilauksesi, ota yhteyttä verkkokaupan tilauksia käsittelevään asiakaspalveluumme
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 12–15)
tai jätä viesti chattiin

Voimme pyydettäessä viivyttää normaalihintaisten tuotteiden toimitusta kolmella arkipäivällä. Ale-tuotteiden toimitusta emme voi lykätä myöhemmäksi.

Paketin noutamatta jättäminen ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Mikäli tilaus jätetään noutamatta ja kuljetusyhtiö palauttaa sen takaisin varastollemme, perimme tästä 10€ palautuskulut. Palautuskulut koskevat myös Click & Collect -tilauksia.

Jos teet tilauksen EU:n ulkopuoliseen maahan, olet vastuussa mahdollisista tuontitulleista, veroista ja muista maksuista. Laskutamme kassalla vain tuotteen ja toimituksen hinnan. EU:n ulkopuolelle tilattaessa tuotehintoihin ei sisälly arvonlisäveroa (24%).

Vaihdot & Palautukset

Jos olet vastaanottanut viallisen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko

Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella,
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 12–15)
tai jätä viesti chattiin

Kerrothan viestissä tilausnumerosi, tuotteen sekä millä tavoin tuote on virheellinen. Voit myös liittää sähköpostiin kuvan viallisesta tuotteesta.

Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, olemme pahoillamme. Olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua saamaan oikean tuotteen, joko

Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella,
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 20–15)
tai jätä viesti chattiin

Verkkokaupassamme ei ole vaihto-oikeutta. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus. Voit palauttaa tuotteen 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta.

Suora tuotteen vaihto ei valitettavasti onnistu. Voit palauttaa alkuperäisen Click & Collect -tilauksen myymälään, ja tehdä uuden ostoksen myymälässä.

Voit tilata uuden palautuslomakkeen ja/tai palautuksen pakettikortin Asiakaspalvelustamme.

Postin tai DHL Expressin toimittamat verkkokaupan tilaukset tulee palauttaa saman kuljetusyhtiön kautta. Myymälään voi palauttaa vain Click & Collect -tilauksia.

Kyllä voit. Pakkaamalla kaikki palautukset samaan toimitukseen voit auttaa meitä vähentämään kuljetuksen aiheuttamia päästöjä. Huomioithan tosin, että Click & Collect -tilaukset tulisi palauttaa aina myymälään.

Etkö löydä etsimääsi tietoa? Ota yhteyttä Asiakaspalveluumme, ja pyrimme avustamaan sinua mahdollisimman pikaisesti.

SÄHKÖPOSTI
PUHELIN
+358 (0)505535338 (Ma–Pe, 12–15)
CHAT
Voit jättää viestin chatin asiakaspalvelijalle