Usein kysyttyä
Tuotteet
Mikä koko on minulle sopivin?
Tuotesivujen Lisätietoja-osiosta vuorostaan näet tarkempia tuotekohtaisia mittatietoja. Voit myös tutustua yleiseen koko-oppaaseemme.
Mistä löydän tarkempia hoito-ohjeita erityyppisille tuotteille?
Löydät kokoamastamme vaatteiden hoito-oppaasta tietoa, miten huoltaa vaatteitasi kashmirista silkkiin, ja bleisereistä untuvatakkehin.
Kysyttävää?
Voit ottaa meihin yhteyttä yhteystietosivun kautta. Autamme sinua mielellämme!
Maksutavat & etukoodit
Minulla on myymälästä ostettu lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkkokaupassa?
Olemme hiljattain uusineet lahjakorttijärjestelmäämme. Jos olet ostanut lahjakortin 20/4/2023 jälkeen, voit käyttää automaattisesti lahjakorttia sekä verkkokaupassa, että myymälässä. Jos olet ostanut ajankohtaa ennen, ja sinulle on vaikeuksia tehdä tilaus verkossa tai myymälässä, otathan meihin yhteyttä välittömästi.
Miten käytän etukoodeja?
Saat aleen oikeuttavan kuponkikoodin aktivoimalla koodin ostoskorisivulla kassavaiheessa (Sivun oikeassa yläreunassa). Syötä koodi "Lahjakortti tai alennuskoodi"-kenttään ja klikkaa “käytä” -painiketta.
Huomioithan, että koodi saattaa olla rajoitettu vain tietyille tuotteille ja rajallisen ajan. Koodia ei myöskään voi käyttää jo aikaisemmin tehtyihin ostoksiin tai yhdistää muihin etuihin.
Hyödynsin kertakäyttöisen etukoodin tilaukseen, jonka palautin. Voinko käyttää samaa koodia uudestaan?
Kertakäyttöistä etukoodia ei voi hyödyntää uudestaan, jos se on käytetty jo jonkin tilauksen yhteydessä riippumatta siitä, onko tilaus palautettu
Vaihdot & palautukset
Saamani tuote on viallinen. Miten toimin?
Jos olet vastaanottanut viallisen tai rikkinäisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella, sähköpostitse: customerservice@andiata.fi tai puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 12–15).
Kerrothan viestissä tilausnumerosi, tuotteen, sekä millä tavoin tuote on virheellinen. Voit myös liittää sähköpostiin kuvan viallisesta tuotteesta.
Olen saanut väärän tuotteen. Mitä teen?
Jos olet vastaanottanut väärän tuotteen, olemme erittäin pahoillamme. Olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua saamaan oikean tuotteen, joko
Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella,
sähköpostitse: customerservice@andiata.fi tai
puhelimitse: +358 (0)505535338 (Ma–Pe, klo 20–15)
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen kokoon tai väriin?
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus. Voit palauttaa tuotteen 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta.
Tuotteiden vaihtaminen ja palautus UK:sta - Voinko saada tullit ja verot takaisin jos palautan tai vaihdan tuotteen?
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus. Voit palauttaa tuotteen 14 vuorokauden sisällä sen vastaanottamisesta.
Andiata ei ole vastuussa tulleista tai veroista palautuksen/vaihdon yhteydessä. Voit hakea hyvityksen omatoimisesti osoitteesta:
Apply for amendment of the customs clearance decision within 90 days of the declaration.
Voinko vaihtaa Click & Collect -tilauksen toiseen kokoon myymälässä?
Voit palauttaa väärän click & collect -tuotteen myymälään. Tämä tarkoittaa, että alkuperäinen tilaus perutaan ja palautetaan verkossa maksamallasi maksutavalla.
Tämän jälkeen voit ostaa uuden koon maksamalla sen myymässä kortilla tai käteisellä - tai tekemällä uuden click & collect tilauksen verkkokaupassa. Jos kyseistä kokoa ei ole saatavilla, saat sähköpostin kun tuote on noudettavissa.
Olen kadottanut palautuslomakkeen ja/tai palautuksen pakettikortin. Mitä teen?
Voit tilata uuden palautuslomakkeen ja/tai palautuksen pakettikortin Asiakaspalvelustamme.
Voinko palauttaa Posti- tai DHL Express -toimituksen myymälään?
Voit palauttaa myös verkkokauppatilaukset myymälään, mikäli tilauksen vastaanottamisesta on maksimissaan 14 päivää ja tuote on käyttämätön, sekä laput kiinni. Palautus tehdään samalla maksutavalla kuin olet käyttänyt verkkokaupassa.
Voinko pakata useamman eri tilauksen tuotteet samaan palautuspakkaukseen?
Kyllä voit. Pakkaamalla kaikki palautukset samaan toimitukseen voit auttaa meitä vähentämään kuljetuksen aiheuttamia päästöjä. Huomioithan tosin, että Click & Collect -tilaukset tulisi palauttaa aina myymälään.
Voinko peruuttaa tilaukseni?
Tilausta ei voi peruuttaa, jos se on jo käsitelty. Paketin noutamatta jättäminen ei myöskään riitä tilauksen peruuttamiseen. Sinun tulee noutaa paketti ja palauttaa se pakkauksessa olevalla palautuslomakkeella.
Mikäli pakettia ei noudeta ja rahdinkuljettaja palauttaa sen varastollemme, veloitamme 10€ palautusmaksun.
Kuinka kauan kestää saada hyvitys palautuksesta?
Maksun palautukset käsitellään kolmen päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteen varastollamme. Huomioithan, että mahdollisen perustoimitusta kalliimman toimitusvaihtoehdon ylimääräisiä toimituskuluja ei hyvitetä.
Huom. Voi kestää 2-14 arkipäivää, ennen kuin hyvitys ilmestyy tilitietoihisi. Tämä riippuu käyttämästäsi maksutavasta, emmekä voi vaikuttaa asiaan. Jos valitsit maksutavaksi maksukortin, hyvitys palautetaan samalle kortille kuin tilausta tehdessä. Jos tämä ei jostain syystä onnistu (esim. kortti on hylätty, suljettu tai mennyt vanhaksi), ja et ole vastaanottanut maksun palautusta odotetussa ajassa, otathan yhteyttä Klarnaan tai PayPaliin valitsemastasi maksutavasta riippuen
Andiata Uutiskirje
Miten voin tilata Andiatan uutiskirjeen?
Mene sivun alalaitaan ja lisää sähköpostisi ANDIATA UUTISKIRJE alapuolella. Paina "Tilaa"
Tilasin Andiatan uutiskirjeen, mutta en saanut 10% alennuskoodia.
Katsothan ensin roskapostisi. Jos et näe Tervetuloa -sähköpostia, otathan yhteyttä customerservice@andiata.fi
En näe Andiatan uutiskirjeissä kuvia tai sisältöä.
Valitettavasti tämä on Outlook-sähköposteissa yleinen ongelma. Kun avaat sähköpostin, yläkulmassa lukee "Lähettäjä on turvallinen, näytä sisältö/kuvat".
Voit myös tehdä seuraavat toimenpiteet, jotta jatkossakin Outlook luokittelee lähettäjän turvalliseksi:
1. Kirjaudu sisään Outlook tilillesi
2. Mene Asetukset -> Sähköposti -> Roskaposti -> Turvalliset lähettäjät ja toimialueet
3. Lisää info@andiata.fi
4. Paina Tallenna
Etkö löydä etsimääsi tietoa? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme,, ja pyrimme avustamaan sinua mahdollisimman pikaisesti!
SÄHKÖPOSTI customerservice@andiata.fi
PUHELIN +358 (0)505535338 (ma-pe, 12-15 Helsingin aikaa)