Fraktkostnader & Leveranstider
MITKÄ OVAT YLEISET TOIMITUSAJAT
Käsittelemme tilaukset normaalisti kolmen arkipäivän kuluessa. Käsittelemme tilaukset siinä järjestyksessä, missä ne vastaanotamme. Tilauksen käsittelyaika on arvio, ja asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilauksensa, jos käsittelyssä tapahtuu merkittävä viivästys. Huomioithan, että kiireisen myyntisesongin ja alennusmyyntien aikaan tilauksen käsittely ja toimitus saattaa kestää kauemmin. Lähetämme asiakkaalle erillisen sähköpostiviestin, kun tilaus on valmis toimitettavaksi. Andiata Oy ei ole vastuussa seurauksista, jotka aiheutuvat toimituksen mahdollisesta myöhästymisestä.
A) JOS TUOTE ON VARASTOSSA: Toimitusaika riippuu valitsemastasi kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta sen jälkeen, kun tuote on noudettu varastoltamme kuljetusyhtiön toimesta.
Tavallisesti tilaukset Suomen sisällä saapuvat 2–4 arkipäivässä toimituksen jälkeen. Tilaukset EU:n ulkopuolella saapuvat yleensä 3–5 arkipäivässä toimituksen jälkeen, joskin tullimenettelyt voivat pidentää tätä aikataulua maittain vaihdellen.
B) JOS TUOTE ON ENNAKKOTILATTAVISSA: Huomioithan, että kaikki tilauksesi tuotteet lähetetään samanaikaisesti ennakkotilauksen arvioidun toimitusviikon perusteella, joka voi vaihdella 1–3 kuukautta. Mikäli haluat vastaanottaa muut tuotteet nopeammin, tee erillinen tilaus ennakkotilaustuotteelle.
TOIMITATTEKO MAAILMANLAAJUISESTI? ONKO LÄHELLÄNI MYYMÄLÄÄ?
Andiata on suomalainen yritys, ja toimitamme tuotteet pääkonttoriltamme, sekä varastoltamme Helsingistä kaikkiin maailman kohteisiin, lukuun ottamatta Venäjää. Myymälämme sijaitsevat Helsingissä ja Pariisissa. Löydät sijainnit täältä.
Yleensä meillä on samat tuotteet saatavilla verkkokaupassa ja myymälöissä. Jos etsit tiettyä tuotetta ja kokoa myymälästä, pyydämme soittamaan suoraan myymälään.
Helsingin myymälä: Kasarmikatu 46–48, +358 40 905 1602
Pariisin myymälä: 70bis rue Bonaparte +33 143546007
TÄYTYYKÖ MINUN MAKSAA TULLEJA TAI VEROJA EU:N ULKOPUOLELLE TILATTAESSA?
Yleisenä sääntönä muista, että:
- EU-toimituksissa toimituksen yhteydessä ei ole tullimaksuja.
- Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla maksamasi hinta sisältää tullimaksun.
Shipping couriers
Budbee
BUDBEE KOTIINKULJETUS & BOX
Verkkokauppatilauksesi toimitetaan suoraan kotiovellesi iltapäivän ja illan aikana. Helpot toimitukset kulkevat uusiutuvalla dieselillä (HVO100) ja sähköllä.
Toimitukset Suomi, Ruotsi, Norja, Belgia, Tanska, Hollanti.
PALAUTUKSET KOTIINKULJETUS & BOX
Palautus Budbeella on helppoa sekä kotiovelta noudettuna että pakettiautomaatin kautta. Varaa vain palautus sovelluksen kautta. Ei lappuja tai printtereitä. Helppoa kuin mikä!
UUSIUTUVA DIESEL
HVO100 on hydrattua kasvisöljyä, jonka raaka-aineena voidaan käyttää esimerkiksi ruokateollisuudesta ylijäävää eläinrasvaa, kierrätettyä keittoöljyä tai kalateollisuudesta ylijäävää kalanrasvaa. Nämä raaka-aineet eivät synnytä uusia hiilipäästöjä ilmakehään. Lisäksi HVO100 soveltuu useimmille dieselmoottoreille sekä diesel-polttoaineen pumppausinfrastruktuurille, minkä ansiosta sitä voidaan käyttää fossiilipolttoaineille suunnitelluissa kulkuvälineissä. Lue lisää
Posti
Posti on yksi Suomen, Ruotsin ja Baltian johtavista jakelu- ja logistiikkayhtiöistä.
Toimitukset Suomi & Baltia.
Vastuullisuus on keskeinen osa Postin liiketoimintastrategiaa. Haluamme vähentää ympäristölle, ihmisille ja yhteiskunnalle aiheuttamamme harmin niin pieneksi kuin mahdollista ja samaan aikaan käyttää osaamistamme ja resurssejamme asioiden parantamiseksi. Yhtenä esimerkkinä tästä on Postissa tehtävä kunnianhimoinen ilmastotyö: tavoitteemme on toimia fossiilittomasti vuoteen 2030 mennessä ja olla päästöissä nettonollassa vuoteen 2040 mennessä. Lue 2023 Vastuullisuusraportti
DHL
DHL Expressin On Demand Delivery (ODD) tarjoaa sinulle mahdollisuuden valita toimitusvaihtoehdon, joka parhaiten sopii tarpeisiisi. Kun tilauksesi on lähetetty, saat erillisen toimitusilmoituksen DHL Expressiltä.
DHL ODD ilmoittaa sinulle sähköpostitse ja/tai tekstiviestillä lähetyksesi etenemisestä ja arvioidusta toimituspäivästä/-ajasta. Jos tämä aikataulu ei sovi aikatauluusi, voit mukauttaa toimitustasi DHL ODD:n kautta. Voit sitten päättää, miten, missä ja milloin toimitus tapahtuu, ajankohtana ja paikassa, joka sopii sinulle parhaiten.
Toimitukset maailmanlaajuisesti.
Me Andiatalla suhtaudumme sitoumukseemme planeettaamme kohtaan vakavasti. Siksi olemme ylpeitä kumppanuudestamme DHL Expressin kanssa, joka käyttää tilauksesi toimituksessa uusiutuvaa lentopolttoainetta (SAF) GoGreen Plus -palvelun kautta. Investoimalla uusiutuvaan lentopolttoaineeseen vähennämme aktiivisesti lähetyksiimme liittyviä CO2e-päästöjä ja minimoimme hiilijalanjälkemme. Uskomme, että on meidän vastuullamme toimia planeettamme kannalta oikein, ja haluamme antaa myös asiakkaillemme mahdollisuuden vaikuttaa positiivisesti. Otetaan yhdessä käyttöön kestävät toimintatavat ja edistetään vihreämpää tulevaisuutta. Kiitos, että valitsit [Verkkokauppasi nimi ”yrityksen”] ja liityit joukkoomme vaikuttamaan planeettamme hyväksi.
SAF on tällä hetkellä pääasiallinen keino vähentää hiilipäästöjä ilmailussa, joten tämä on tehokkain tapa auttaa asiakkaitamme tekemään tilauksistaan kestävämpiä. SAF:n käyttö on paitsi olennaisen tärkeää kestävyystavoitteiden saavuttamiseksi, myös tasoittamaan tietä kohti ilmailualan vihreämpää tulevaisuutta.
Toimitushinnat maittain
SUOMI
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- Budbee Box (∼2 pv) 5€
- Budbee Kotiinkuljetus (∼2 pv) 7€
- Posti Standard Pickup (∼2-3 pv): 5,70€
- Posti Kotiinkuljetus (∼2–4 pv): 10€
- DHL Express (∼1-2 days): 10 €
- Click & Collect -nouto Helsingin myymälästä (∼2–3 pv): ILMAINEN
RUOTSI
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- Budbee Box Delivery (∼3-4 pv) ∼72 SEK
- Budbee Home Delivery (∼3-4 pv) ∼95 SEK
- DHL Express (∼1-2 pv) ∼132 SEK
TANSKA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- Budbee Box (∼3-4 pv) 4∼6 DKK
- Budbee Home Delivery (∼3-4 pv) ∼61 DKK
- DHL Express (∼1-3 pv) ∼90 DKK
NORJA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (∼2-3 days): ∼15€ / ∼174 NOK
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla maksamasi hinta sisältää tullimaksun.
BELGIA & ALANKOMAAT
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- Budbee Box (∼3-4 pv) ∼6€
- Budbee Home Delivery (∼3-4 pv) ∼8€
- DHL Express (∼1-3 pv) ∼12€
VIRO, LATVIA, LIETTUA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- Posti Standard Pickup (∼2–5 pv): ∼7€
- DHL Express (∼1-3 pv): ∼12€
MUUT EU-MAAT
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (∼2-3 pv): ∼12€ (Unkari, Puola, Luxemburg ja Saksa) & ∼15 € (Loput EU-maat)
EU:N ULKOPUOLELLA EUROOPASSA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (∼2-3 pv): ∼16-20€
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
UK
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (∼2-3 pv) ∼16 €
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
USA & Kanada
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan.
- DHL Express (∼Air Cargo 2-5 pv): ∼20€
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
AUSTRALIA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (Air cargo ∼3-5 pv): ∼25€ ( ∼46 AUD / ∼51 NZD)
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
AASIA
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (∼2-5 pv): ∼20€
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
REST OF THE WORLD
Huomioithan, että hinnat ovat arvioita ja voivat vaihdella hieman sesonkiaikojen mukaan. Toimitusaika-arvio alkaa siitä, kun tilauksesi on käsitelty ja paketti on noudettu varastoltamme. Toimitusajat on ilmoitettu arkipäivinä.
- DHL Express (Air Cargo ∼2-6 days) ∼16€
Kun tilaat EU:n ulkopuolelta, kassalla näkyvä hinta sisältää tullimaksun.
Toimitukset
MISSÄ TILAUKSENI ON JA KUINKA VOIN SEURATA TOIMITUSTA?
Tilauksen tehtyäsi saat tilausvahvistussähköpostin. Kun tilauksesi on valmis lähetettäväksi, saat toisen sähköpostin, joka sisältää seurantakoodin. Voit myös käyttää tilaustasi sähköpostin alaosassa olevasta NÄYTÄ TILAUS -linkistä. Huomaa, että ennakkotilauksissa arvioitu toimitusaika ilmoitetaan tuotesivulla.
PAKETTINI ON KADOKSISSA, MITÄ TEEN?
Jos et löydä pakettiasi ja seurantalinkki osoittaa sen toimitetuksi, tarkista nämä vaiheet:
- Kysy muilta talouden jäseniltä ja naapureilta, jos mahdollista.
- Tutki talosi/rappukäytävän lähiseutu, sillä on mahdollista, että paketti on jätetty virheellisesti sinne.
- Ota yhteyttä paikalliseen kuljetusyhtiöösi varmistaaksesi toimituksen tilan.
Jos kaikkien näiden tarkastusten jälkeen et vieläkään löydä pakettia, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Aloitamme virallisen selvityksen kuljetusyhtiön kanssa.
Arvostamme kärsivällisyyttäsi, sillä ratkaisuun voi kulua muutama viikko, ja pidämme sinut ajan tasalla siitä, miten etenemme. Nopeutat prosessia olemalla itse yhteydessä kuljetusyhtiöön.
KUINKA VOIN VAIHTAA TOIMITUSOSOITTEENI?
Kun tilauksesi on tehty, voit ehkä vielä päivittää toimitusosoitettasi, mutta tämä riippuu tilauksesi tilasta. Ole hyvä ja ota meihin yhteyttä ja ilmoita uusi ja täydellinen toimitusosoite.
A) Jos toimitusta ei ole vielä lähetetty, voimme päivittää osoitteen. Huomioithan kuitenkin, että viestisi ei välttämättä tavoita meitä ajoissa, jolloin paketti saattaa ehtiä lähtemään jo väärillä toimitustiedoilla matkaan. Tällöin emme enää voi korjata osoitetta, ja sinun tulee olla yhteydessä kuljetusyhtiöön.
B) Jos tilaus on jo lähetetty, ota yhteyttä kuljetusyhtiöön, ja ilmoittaa uudesta osoitteesta. Emme kuitenkaan voi luvata kuljetusyhtiön puolesta, että tämä on mahdollista.
Tarkistathan siis huolellisesti kaikki tilaukseesi syöttämät tiedot ennen kun suoritat tilauksen loppuun Mikäli paketti palautuu meille puutteellisten tai väärien yhteys- tai osoitetietojen vuoksi, tilauksesi loppusummasta peritään noutamattoman paketin käsittelymaksu hinnastomme mukaisesti. Emme lähetä pakettia uudestaan, vaan sinun tulee tehdä uusi tilaus.
VAIHDOIN MIELTÄNI, ENKÄ HALUA NOUTAA TILAAMAANI TUOTETTA. PERUTTEKO TILAUKSEN?
Et voi peruuttaa tilausta, jos se on käsitelty. Paketin noutamatta jättäminen ei riitä peruuttamiseen. Sinun tulee noutaa paketti ja palauttaa se. Paketin noutoaika ilmoitetaan toimituksen yhteydessä, ja jos paketti palautetaan meille noutamattomana, tilauksesi loppusummasta peritään noutamattoman paketin käsittelymaksu hinnastomme mukaisesti.
Click & Collect Helsingin myymälästä
TARVITSEEKO MINUN MAKSAA CLICK&COLLECT TOIMITUKSESTA?
Tämä toimitusvaihtoehto on ilmainen. Huomioithan kuitenkin, että jos tilausta ei noudeta ajoissa, ja tilauksesi palautetaan verkkokauppavarastoon, veloitamme tilauksestasi 30€ käsittelymaksun.
KUINKA KAUAN SÄILYTÄTTE CLICK & COLLECT -TILAUSTANI MYYMÄLÄSSÄ? VOINKO PIDENTÄÄ AIKAA?
Sinun täytyy noutaa tilaus 7 päivän kuluessa noutoilmoituksen vastaanottamisesta. Huomioithan, että 7 päivän jälkeen paketti palautetaan päävarastoon, ja veloitamme tilauksestasi 30€ käsittelymaksun.
Mikäli et pysty noutamaan pakettia 7 päivän kuluessa, ota viipymättä yhteyttä myymäläämme ja kysy, voivatko he pidentää aikaa. Emme kuitenkaan aina voi luvata ajan pidentämistä rajallisen varastotilan vuoksi. Jos tilaus on keretty palauttamaan verkkokauppavarastollemme, emme lähetä tilausta uudestaan, vaan sinun tulee tehdä uus tilaus.
Tiedustelut noutoajan pidentämisestä, otathan yhteyttä suoraan Helsingin myymäläämme:
+358 40 905 1602
andiatastore@andiata.fi
Palautukset & Hyvitykset
MIKÄ ON PALAUTUSOIKEUTENI?
Voit palauttaa verkkokaupasta tehdyn tilauksen 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Mikäli tämä aikaraja ylittyy, emme valitettavasti voi tarjota palautusta, vaihtoa tai lahjakorttia.
Palautuvan tuotteen on oltava käyttämätön ja hintalappujen paikoillaan. Tuotteen tulee olla myyntikuntoinen, eli se ei saa olla sovituksessa likaantunut tai vahingoittunut. Laitathan ystävällisesti napit ja vetoketjut kiinni, ja pakkaat tuotteen siististi. Sinun on täytettävä palautuslomake, johon merkitset, mitkä tuotteet palautat, määrän sekä syykoodin. Jos lomaketta ei ole täytetty, emme hyväksy palautusta. Kaikki mukana toimitetut painetut materiaalit ja kirjekuoret on myös palautettava. Yksi palautuslähetys voi sisältää useita tuotteita tai tilauksia.
HUOMIOITHAN, ETTÄ PALAUTUS TULEE TEHDÄ SAMAA KULJETUSYHTIÖTÄ KÄYTTÄEN, KUIN JOLLA TILAUS TOIMITETTIIN SINULLE. JOS KÄYTÄT TOISTA TAPAA, KUSTANNAT PALAUTUSKULUT ITSE. NOUDATA HUOLELLISESTI PALAUTUSOHJEITA.
Verkkopalautuksissa huomioithan seuraavat palautus- ja käsittelykulut, jotka vähennetään palautussummasta:
- 10€ Suomessa
- 15€ muissa EU-maissa
- 20€ Euroopassa, EU:n ulkopuolella
- 40€ Yhdysvalloissa, Kanadassa, Australiassa, Uudessa-Seelannissa, Aasiassa, Afrikassa ja muualla maailmassa Euroopan ulkopuolella
Huomioi, että tilausta ei voi peruuttaa, jos se on jo lähetetty varastosta eikä paketin noutaminen riitä peruutukseen. Sinun tulee noutaa paketti ja palauttaa se pakkauksessa olevalla palautuslomakkeella. Kaikista noutamattomista paketeista veloitetaan noutamattoman paketin käsittelymaksu hinnastomme mukaisesti. Noutamattomista paketeista perimme:
- EU:n sisällä 30€
- EU:n ulkopuolella 50€
Pidätämme oikeuden estää uusien ostojen tekemisen enintään 12 kuukauden ajaksi asiakkailta, joiden palautuskäyttäytyminen on poikkeuksellisen runsasta tai herättää epäilyksen väärinkäytöksistä. Tämä koskee erityisesti toistuvia, epätavallisen suuria tai muutoin tavanomaisesta ostokäyttäytymisestä poikkeavia palautuksia.
Huomioithan, että emme tarjoa palautuksia Helsingin tai Pariisin myymälöistä ostetuille tuotteille. Tuotteen vaihto tai vaihto lahjakorttiin on kuitenkin mahdollista 7 päivän sisällä myös myymälöissämme.
MITEN VOIN PALAUTTAA TILAUKSENI?
PALAUTUS TULEE TEHDÄ SAMAA KULJETUSYHTIÖTÄ KÄYTTÄEN, KUIN JOLLA TILAUS TOIMITETTIIN SINULLE. JOS KÄYTÄT TOISTA TAPAA, KUSTANNAT PALAUTUSKULUT ITSE. NOUDATA HUOLELLISESTI PALAUTUSOHJEITA.
- Budbee: Luo palautus käyttämällä Budbee-sovellusta tai tekstiviestilinkkiä. Et tarvitse palautustarroja. Varaa lokero tai kotinouto paketille Budbee sovelluksen kautta.
- Posti: Kiinnitä palautuspakettiisi tilauksesi mukana saamasi valmiiksi maksettu palautustarra. Jätä palautus lähimpään Postin palvelupisteeseen.
- DHL: Kiinnitä palautuspakettiisi tilauksesi mukana saamasi valmiiksi maksettu palautustarra. Jätä palautus lähimpään DHL toimipisteeseen
- Click & collect: Click & collect -tilaukset tulee palauttaa Helsingin myymäläämme. Voit myös palauttaa minkä tahansa verkkokaupasta tekemäsi ostokset ilmaiseksi Helsinki myymäläämme.
VOINKO PALAUTTAA ERI TILAUSTEN TUOTTEITA SAMASSA PAKETISSA?
Kyllä voit! Pakkaamalla kaikki palautukset yhteen pakettiin autat vähentämään kuljetuksen aiheuttamia päästöjä. Huomioithan tosin, että Click & collect -tilaukset tulisi palauttaa aina myymälään.
VOINKO VAIHTAA TUOTTEEN?
Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, palauta aiemmin tilaamasi tuote ja tee uusi tilaus verkkokaupassamme.
Mikäli olet tilannut tuotteen verkkokaupasta, ja haluat palauttaa sen myymäläämme; huomioithan että maksu palautetaan alkuperäisellä maksutavalla, joten suora vaihto ei ole mahdollista.
MAKSU NOUTAMATTOMISTA PAKETEISTA
Huomioi, että tilausta ei voi peruuttaa, jos se on jo lähetetty varastosta eikä paketin noutaminen riitä peruutukseen. Sinun tulee noutaa paketti ja palauttaa se pakkauksessa olevalla palautuslomakkeella.
CLICK & COLLECT
- Huomioithan, että 7 päivän jälkeen paketti palautetaan päävarastoon, ja veloitamme tilauksestasi 30€ palautus- ja käsittelymaksun.
SUOMI & MUUT EU-MAAT
- Kaikista noutamattomista paketeista veloitetaan EU-maissa 30€ palautus- ja käsittelymaksu.
EU:N ULKOPUOLELLA
- Kaikista noutamattomista paketeista veloitetaan EU:n ulkopuolella 50€ palautus- ja käsittelymaksu.
SAAMANI TUOTE ON VIALLINEN. MITEN TOIMIN?
Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta tai sähköpostitse customerservice@andiata.fi
Tilaus tulee tarkastaa viimeistään 14 päivän kuluessa noudon jälkeen, ja olla viipymättä yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli tilauksessa on puutteita, väärä tai viallinen tuote. Tämän määräajan jälkeen ilmoitettuja reklamaatioita emme valitettavasti ota käsittelyyn.
SAAMANI TUOTE ON VÄÄRÄ. MITEN TOIMIN?
Olemme erittäin pahoillamme tapahtuneesta! Olethan mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua saamaan oikean tuotteen, joko chatin kautta, Asiakaspalvelu-sivulta löytyvällä lomakkeella tai spostilla customerservice@andiata.fi
Tilaus tulee tarkastaa viimeistään 14 päivän kuluessa noudon jälkeen, ja olla viipymättä yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli tilauksessa on puutteita, väärä tai viallinen tuote. Tämän määräajan jälkeen ilmoitettuja reklamaatioita emme valitettavasti ota käsittelyyn.
MILLOIN SAAN HYVITYKSEN?
Hyvitykset käsitellään viikon kuluessa siitä, kun tuotteesi on vastaanotettu varastoomme.
Huomioithan, että hyvityksen näkyminen pankkitililläsi voi kestää 2-14 arkipäivää. Tämä riippuu käyttämästäsi maksutavasta, emmekä voi vaikuttaa siihen. Jos olet valinnut maksutavaksi luottokortin, hyvitys palautetaan samalle kortille, jota käytit tilausta tehdessäsi. Joissain tapauksissa tämä ei kuitenkaan ole mahdollista, esimerkiksi jos kortti on hylätty, peruutettu tai vanhentunut. Jos et ole saanut odotettua hyvitystä, ota yhteyttä ensisijaisesti pankkiisi, jonka jälkeen Klarnaan, PayPaliin, tai muuhun maksupalveluntarjoajaan riippuen siitä, minkä maksutavan alun perin valitsit.








